moaslifestyle

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Moa - 11 maj 2013 20:42

Hej :) Förlåt att jag inte bloggat idag. Har haft fullt upp typ. Först ringde väckarklockan kl 10:00 så gick jag upp och åt frukost och borsta tänderna och håret sen bytte jag om till ridkläder och drog till stallet vid 10:25 (ridskolan) När jag kom dit kolla jag vem jag skulle rida. Det stod: Hektor. En häst jag alldrig ridit förut. Men det är alltid kul att prova nya tycker jag. Jag gick ut och hämta honom i hagen. Han stod såklart nästan längst bort... Den hagen är jätte stor. När jag skulle borsta var han jätte sur och försökte bitas och sparkas men så gör han mot alla för att han har blivit misshandlat på stället han var på innan ridskolan. Men när jag väl satt på häst ryggen var han jätte snäll. Fast han är jätte lat. ;P Men det stod iaf hoppning på chemat så vi hade lite banhoppning. Det gick jätte bra. Anmälde mig till en hopptävling också ;) På hektor. Såklart kommer jag få rida honom mera så jag får träna lite till men han är ju inte speciellt svår riden så det går nog bra. Efter stallet hoppade jag in i duchen och fixa mej lite. Sen var jag med wilma. Sen var kl helt plötsligt 20:00. Men nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar. Imorgon ska jag rida. Blev ju ingen hoppning i fredags så ska nog hoppa imorgon får se vad jag har lust med ;) Efter stallet vet jag inte vad jag ska göra. Kanske kan va med wilma. Ska nog gå ut och gå med Zorro lite också. 

 
Detta är hektor :D

  
också Hektor :D

Hej då ♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards