moaslifestyle

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Moa - 8 maj 2013 15:43

Hej! :) Kom hem från skolan för ett tag sen. Först cyklade jag och Sanna hem till mig så åt vi och sen hade mamma hittat en ny prao plats åt mej som var lite roligare så jag åkte dig och presenterade mig (lifeclub) Sen sjusade pappa mig och sanna till henne så ska vi sova över idag :) Jag tog med min dator. Så då kan jag blogga lite. Idag i skolan hade vi vikarie som jag sa igår och det gick endå ganska bra. Först hade vi engelska glosor. Sen hade vi engelska text. Efter det var det rast. Efter rasten hade vi bänkbok och frukt. Sen hade vi matte... tråååkigt. Efter Matten så hade vi historia. Sen var det matrast och sedan mat. Efter maten så hade vi slöjd. Jag håller på med ett pannband till Ninettes träns. Men ska dra nu hej då :) ♥
Ps läs sannas blogg ( www.vinbladhsannaa.blogplatsen.se ) :)

 
Hej då ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards