moaslifestyle

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Moa - 7 maj 2013 19:33

Hej! Kom hem från stallet för ett tag sedan. Red ut i det härliga vädret. Red vilse kändes det som, haha. Red Någonstans mitt ute i skogen. Haha såg en räv. :) Hon gick jätte fint idag. Lungt och blev nästan inte rädd för något. Hon brukar bli ganksa rädd för saker. :P Nu sitter jag och skypar med sanna ;) Och bloggar då :) Imorgon ska vi ha vikarie i klassen. Brukar bli skit pratit och stökigt. Imorgon är det sista dagen denna veckan ,yeey :D Har varit ute med Zorro också. Kom även på att han fyller 3 år idag. Min lilla bebis ♥


 
   
Hej då :)

Av Moa - 7 maj 2013 13:45

Hej! :) Kom nyss hem från skolan. Idag skulle jag ju igentligen vara med sanna och frank men sanna blev sjuk så blir inte så. Istället ska jag göra läxor och kanske åka och rida senare. Har inte bästemt mig. Eller sola. Skit varmt ute idag :D Nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar. Ska gå och fixa mat tror jag. Också ska jag nog gå ut och gå med Zorro i det fina vädret. Om jag åker och rider ska jag nog ut på en härlig ridtur i skogen i det fina vädret,Härligt :D Hittat prao plats nu också, Får vara hos pappa. Har redan varit med han men finns ju ingen annan stans så. Plus att det är ett lätt jobb. Han jobbar på arla. Han kör lastbil. Och jag kan ju inte köra så jag kan ju bara sitta brevid. Men ska dra nu hej då :)

    
Fick bli bilder på lilla killen, Zorro ♥

Av Moa - 7 maj 2013 07:00

Hej! :) Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och bloggar. Som vanligt typ...Vakande kl 06:20 eller ja klockan ringde då... Tisdag idag. Först har vi Idrott från halv 9 till halv 10. Kl 10 ska alla vara tillbaka till klassrummet. Då är det fruktstund. Sen har vi engelska text. Efter engelskan har vi nog matte tror jag. Sen vet jag inte. Men kl 12:00 är det iaf mat. sen har vi rast. Och efter rasten har vi bara klassråd sen slutar vi. Efter skolan ska jag vara med Sanna och Frank. (två i min klass) Efter det blir det läxooor.. Glosor. Men nu ska jag gå och äta frukost :) Hej då :)

  
Tog en bild på lilla Zorro. Han hoppar ca 25 cm :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards