moaslifestyle

Alla inlägg under juni 2013

Av Moa - 9 juni 2013 20:30

                                                  
                              Hej :)

Kom in för en halv timme sen. Var ute med Wilma och Adam, Vi hoppade studsmata. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Imorgon börjar sista veckan i skolan inann skolavslutningen. :D som är på fredag. Imorgon ska vi ha matte engelska och börja städa klassrummet. På tisdag så ska vi öva på skolavslutnings sångerna och städa. samma på onsdag. På torsdag är det lekdag. Vi 6:or håller i den dagen. Alla andra på skolan går runt till olika stationer och kör lekar. Vi  6:or står vid stationerna och säger hur dom ska göra och sånt. När det är slut så är det 6:orna mot lärarna. Man kör spökboll, dragkamp och någon bollek. Såklart klär man ut sig också ;D  Och på fredag sammlas vi 10:15 och har skolavslutning :D Sen är det äntligen sommarlov.

Av Moa - 9 juni 2013 15:34

Hej! :) Vet att jag inte bloggat på jätte länge men jag ska försöka börja igen. Hänt mycket sen jag blogga sist. Te.x Ninette har åkt på sommar bete och jag rider Calippo istället just nu. Men Marika hon som jag rider hos ska få ett nytt sto till henne. Så idag sa hon att när hon satt igång det så skulle jag kanske få börja rida den. Spänande :D Idag har jag ridit Calippo. Jag red ut i skogen och hoppade ett hinder som finns i skogen. fast det är ett träd som har ramlat när på marken så det blir som ett hinder. Det hoppade jag 4 gånger. Hindret är bara 50-60 cm så inte så högt. Sen på vägen ut ur den skogen är det ett hinder som man måste hoppa över för att komma  ut ur skogen. Eller man kan gå över men jag brukar hoppa. den är nog om den står upp helt kanske 50 men idag låg den tyvär på marken på ena sidan så det blev väl i mitten bar 40 cm. Har även köpt en ny mobil. Iphone 5. Kan inte andvända den en. Mitt simkort passa inte i den så jag fick bästella ett nytt. Det kommer på tisdag eller onsdag. Har jag riktig tur kan den komma imorgon redan. Och vill även inte andvända den en då mitt skal inte kommit en. vill inte ha repor och sånt. ;) Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter melon. Nu ska jag dra hej då :)
 
Ninette i hennes hage. saknar henne

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards