moaslifestyle

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Moa - 9 maj 2013 22:34

Hej! :) Tänkte ha en frågestund. Skriv frågorna i kommentarerna så svarar jag på dom i ett inlägg när jag har fått några frågor :)
Hej då :)

Av Moa - 9 maj 2013 18:07

Hej! :) Förlåt att jag inte bloggat idag. Men sov ju över med sanna så jag var ju med henne och så. Var även och dressyr tränade Ninette för en stund sen. Gick ganska bra idag. Hon tog alla fattningar rätt. Lyssnade på vad jag ville och var helt underbar i galoppen idag. När jag hade skrittat av och suttit av så hade jag lite frihetsdressyr. För er som inte vet vad det är sök på google eller nåt. ;) Frihetsdressyren gick super bra. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Igår när jag sov över hos sanna såg vi på skräckfilm en av dom vi såg på hette: fair haired child. Den var ganska bra. Inte den läskigaste. Och ganska konstig men den gick att se på iaf.

  
Bilden är inte från idag men tkr den ser sjukt kul ut ^^ haha :P

  
Myspys ♥ Inte heller från idag.

 
Galopp ♥

 
Detta är min favorit häst på ridskolan jag rider på. Den heter My Love. Han är stallets största häst. ♥ Rider på ridskola på lördagar om jag inte har sagt det. :)
Men nu ska jag dra. Hej då :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards