moaslifestyle

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

100 frågor

Av Moa - 14 december 2013 18:26

 1. Hur gammal är du om fem år? Snart 18

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Wilma

 3. Hur lång är du? 170 cm

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg

 5. Vem ringde du senast? Pappa

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? vi kommer nu

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För typ 15 min sen

 11. Vilken ögonfärg har du? blåa

12. När vaknade du i dag? halv 10 typ

 13. Vilken är din favoritjulsång? mistleltoe med Justin Bieber

14. Vilken är din favoritplats? På hästryggen

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan..

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att allt såg ut som spöken i mitt rum när jag skulle sova

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Vet inte

19. Hur stor är din säng? Vet inte men den är ganska stor

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? inte naken iaf

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1-2

 23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? Götene

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

 26. Är du social? Jupp :D

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s

28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte ;)

29. Tycker du om kinamat? jupp

30. Tycker du om kaffe? nepp

31. Vad dricker du till frukost? mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Olika men brer typ ut mig över hela sängen

33. Kan du spela poker? Lite

34. Tycker du om att mysa/kela? jupp

 35. Är du en beroendemänniska? vet inte vad som menas med det ;)

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Inte för tillfället

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp när jag ramla av en häst ;)

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda hatar saltet i havet men havet är mycket skönare en bassänger

41. Vad spenderar du helst pengar på? One direction saker eller häst saker

 42. Äger du dyrbara smycken? Nepp

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? ser inte så mkt på tv

44. Kan du rulla med tungan? Jupp

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Tova

46. Sover du med gosedjur? haha nej

47. Vad har du för ringsignal? vet inte

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror inte de

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en godis

 50. Flirtar du mycket? Ne

51. Kan du byta olja på bilen? Ne

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte kört bil ngn gng så nej

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Någon one direction bok

 54. Läser du dagstidningen?  nepp

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Aa en one direction tidning

56. Dansar du i bilen? Ne

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet inte

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Målade en häst

 59. När var du i kyrkan senast? minns inte ;)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? går där nu och gillar typ ingen av lärarna...

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2-3 dagar

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Kommer inte ihåg

63. Vad lyssnar du på just nu? one direction - one thing

64. Har du varit med i tidningen? tror inte de

65. Vad är det konstigaste du ätit? vet inte

66. Vem såg dig naken senast? det var nog länge sen ngn gjorde de

 67. Vad är det för färg på din tandborste? blå

 68. Hur imponerar man på dig? Haha är snygg ;)

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen

 70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? har typ aldrig vunnit ngt

72. Civilstånd? singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? fb ask och några till

74. Är du fåfäng? helt ärligt vet jag inte vad fåfäng betyder ;)

75. Ångrar du någonting du gjort? Tror inte de

76. Hur gammal är din pappa? 45

77. Vilket är ditt drömjobb? Att ha ett häst stuteri

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? skaffa helt egen häst..

79. Vad har du haft för husdjur? kaniner katt hamstrar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag ska på one direction konsert den 13/6 2014. Mitt rum är nästan helt fullt med one direction planscher. Jag har 13 iphone skal. haha bäst på att komma på sånt.. ;)

81. Svär du ofta? ja tyvärr..

82. Sverige när det är som bäst? Sommar

83. Kan du åka slalom? jupp

 84. Vad har du ätit i dag? frukost - mackor lunch - potatis och köttfärsgratäng middag - pizza

85. Vad har du för utbildning? Håller på med den ;)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ...

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Benen

88. Vilken är din bästa egenskap? snäll

89. Vilken är din sämsta egenskap? Ingen anning

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Haha ingen ;)

91. Saknar du något? Jupp

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jaaa

 93. Vad gör dig ledsen? mkt..

 94. Vad gör dig glad? One direction, Ninette, Zorro, Familj och vänner

 95. Har du varit gift eller förlovad? Haha såklart.. nej ;)

96. Vad ska du göra i helgen? Rida och va i stallet

 97. Vad är det knasigaste du gjort? vet inte

 98. Vad har du för laster? betyder?? ;)

 99. Vem är din förebild? Typ någon i ridsporten 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? lyssna på musik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 16 december 2013 08:07


Hej! :) Snart skola.. Idag börjar jag 08:40 och slutar 13:25 :D Först har vi klassråd efter klassrådet har vi 10 minuters rast sen börjar no:n tråkigt.. Efter n:on har vi 10 minuters rast sen börjar matten.. ennu tråkigare... Men sen har vi mat. Efte...

Av Moa - 15 december 2013 17:57


Hej! varit och ridit för en stund sen. Jag red ut med Tova och hennes häst Amy. Vi red väldigt långt. Alla 4 var trötta efteråt. Vi red mest i skogen och Ninette är ganska rädd av sig så hon blir rädd väldigt ofta. Och jag brukar aldrig ramla av när ...

Av Moa - 15 december 2013 11:38

Hej! Tänkte visa lite bilder jag redigerade för en stund sen. :)   Hon är så fin! Älskar dig Ninette!        Utan henne är jag inget!     ...

Av Moa - 15 december 2013 10:09


Hej! idag är det 3:e advent. Och det är 9 dagar kvar tills julafton! :D Idag ska vi sätta upp julgranen. Och jag ska åka till stallet och rida, ska rida ut med Tova. Jag ska rida Ninette och Tova ska rida Amy. Imorgon är det måndag igen... Men bara n...

Av Moa - 14 december 2013 22:05

Vi börjar med mig och Ninette           fokuserad på sitsen ;)     Dom flesta är tagna av Wilma.Och nu lite Zorro. All bilder på Zorro är tagna av mig.           så söt!   Och lite bilder på mig ;)        Nu ska jag vänta på att saturday nig...

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards