moaslifestyle

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Moa - 20 juli 2013 23:09

Hej. Har tråkigt.. E inte ensam längre men istället sover alla .. Mamma gick och la sig för ett tag sen hon kom hem typ halv 11. Min bror och hans kompis sover för dom ska upp och jobba imorgon. Och min andra bror e ute. Imorgon ska jag på kalas hos min moster och hennes kille. Hennes kille fyller 25 och hennes killes ena barn fyller 4 eller 5. Sen blir det stallet och rida. Ska nog rida ut. Nu ska jag spela ;)

 
Bilden säger värkligen mycke <3

Hej då //Moa ♥

Av Moa - 20 juli 2013 19:29

Hejj. Sitter alldles forever alone här hemma... Pappa jobbar till typ 3 inatt. Mamma är ute och äter med kompisar och kommer hem typ 11. Mina bröder är med kompisar. Och jag sitter i mitt rum framför datorn och har skit "kul"- Ska nog leta efter en bra film på swefilmer.com

 
Jag ^^

Hej då // Moa

Av Moa - 20 juli 2013 14:28

Hej :) Städat rummet och varit ute med Zorro :) Nu lyssnar jag på musik och spelar ett spel. Vet att jag inte gör så långa inlägg men eftersom att jag inte gör så mkt så blir dom korta ;) Får bli mycket bilder istället ;)


    
Detta är poker. En av ridskolans hästar, Men han e till salu..... Han har jag ridit jätte mycket och har många minnen med.
 
Detta är Minella. En av ridskolans hästar som precis blivit såld. Dom säljer nästan alla hästar nu bara för att det är en ny ridskole chef... Minella är en av dom snällaste hästar jag känner hon har jag också ridit mycket. Hopptävlat henne 4 gånger eller 5 :)
Tror faktiskt aldrig jag har ramlat av henne på någon lektion. Enda gången jag vet är på en tävling när hon inte var sig själv hon ´brukar alltid hoppa allt men den tävlingen så vägrade hon hela tiden och jag ramlade av 3 gånger. Efter det har jag inte hunnit rida henne något mer..
 
Detta är lilla vitnos. Han e ett gotlandsruss. B-ponny. Han är en av dom som får stanna på ridskolan. han är jätte snäll och söt. Han skulle aldrig hitta på något bus med någon. Han har jag aldrig ridit. Är förstor för han ;) Men två av mina bästisar har ridit han mycket och tävlat honom och dom älskar honom :) Men den enna har vuxit ur honom nu..
 
Detta är My Love. Han får också stanna på ridskolan. Som tur e. Han e min favorit på ridskolan. Även stallets största häst. Eller vet inte om någon av dom nya som kommer är större men i vår var han iaf störst :) Han har vääldigt stora steg. Men är jätte kul att jobba med. :)
Nu blev det ganska mycket text endå ;) Och några bilder. :)

Hej då //Moa :)

Av Moa - 20 juli 2013 11:17

Hej :) Vaknade nyss. Eller för typ 10 minuter sen ;) Idag ska jag inte göra så mycket. Men ska nog städa mitt rum för det är "ganska" stökigt ;) Ska nog gå ut och gå med zorro också och kanske stor städa hans bur. :)  Ska dra nu hej då :)



    
Tunga :P haha ;)    
Fick bli lite bilder på Zorro :)

Hej då // Moa

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards