moaslifestyle

Alla inlägg under september 2013

Av Moa - 14 september 2013 08:36

Hej! :) Vaknade för en stund sen. Idag ska jag ta de chill och sen ikväl ska jag till stallet med rebecka och rida. :) Ska försöka hinna göra en ny header också :)

Hej då :)


 

Av Moa - 13 september 2013 15:31

Hej! :) Förlåt att jag inte bloggade igår kväll, men jag mådde mycket bättre så jag åkte och red med Rebecka. Vi red på en stubbåker. Shiit vad kul det var asså! :D Jag red barbacka. Dom värkade också tycka att det var riktigt kul så det blir att göra på lördag också. Men sen när jag kom hem så gjorde jag läxor och sen gick jag och la mig. och i morse så han jag inte blogga. Men nu är det helg :D Idag vet jag inte vad jag ska göra. Mamma och pappa jobbar. Ville åka och rida men jag får vänta tills imorgon. Tror jag ska måla nu. Hej då :)


 
Så söööt ♥

  
Sötisar ♥

Av Moa - 12 september 2013 13:33

Hej :) Visste inte vad jag skulle blogga om så jag ska visa mina iphone skal. Jag har en iphone 5.

   
Detta var det första skalet jag köpte. Det är köpt på fyndiq. Vet inte för hur mycket.

   
Mitt andra skal. Ett vanligt genomskilnigt. Jätte repit som ni ser ;) Från fyndiq
   
Mitt tredje skal. Sjukt snyggt men jobbigt att allt fastnar på silikon.. Från fyndiq

   
Mitt fjärde skal. Jätte snyggt. Köpt i turkiet. Men finns säkert sånna i sverige med.

   
Mitt femte skal. Sååå snyggt!! Mitt favorit skal. Också köpt i turkiet.

   
Mitt 6:e skal är från ica. Man fick ta ett sånt om man köpte två yoggi produkter.

Det var mina iphone skal. Dom blir nog flera :D

Hej då// Moa

Av Moa - 12 september 2013 07:54

Hej! Vet att jag inte bloggat på jätte länge.. Men nu ska jag värkligen försöka ta tag i bloggen igen ;)
Idag är jag sjuk. Har jätte ont i halsen, haft det några dagar nu men idag är det värre. Sist jag blogga hade ju inte skolan börjat, men nu är det 4:e veckan i skolan tror jag. Går i 7:an nu. Igår efter skolan åkte jag direkt till stallet och red. Red Ninette. Hon kom hem för 1-2 veckor sen. Håller på att träna upp hennes kondition den är inte så bra för tillfället. ;) Idag skulle jag ridit men det blir nog vila för henne idag. Istället ska jag bara chilla och försöka bli frisk. Kanske ska plocka iårdning i mitt rum det ser ut som... jag vet inte vad... Haha det är stökigt iaf ;) Ska även försöka göra en ny header någon dag.

Hej då :) // Moa

                       
Bilder från Turkiet. Var där i augusti :)

Presentation


Hej! Jag heter Moa och är en snart 14 årig tjej som älskar hästar och att fotografera.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards